fredag, september 03, 2010

Det går framåt

ja både med Claes och med huset, han var mycket piggare ikväll, och hade börjat få tillbaks aptiten, blodtrycket är 115/70, pulsen 79 och tempen 36,6.

Jag och Elis har rensat ännu två lådor på hans rum, det mesta hamnar i loppis, tradera, eller kasta-högarna, inte så mycket som ska sparas, det är leksaker för et thelt barnhem i det här huset ju.

nu ska jag dra mig till kojs med katten och en bok, jag ska stiga upp om 4,5 timmar, även mina sömnvanor håller på att bli bättre, jag sov inte mycket den 1,5 vecka Claes var sjuk, jag var ständigt på helspänn ifall han skulle behöva mig.
Han tycker själv att det är skönt att få stanna på sjukhuset och få omvårdnad.

1 kommentar:

Popkungen sa...

SVAR: haha, jag gissade bara att det var Ryssland, ska ändra nu då. ;)