måndag, september 20, 2010

Dagen efter

Nä då, inte på det sättet, men dagen efter valet, det var ju riktigt kul med valvakan, partiledarna sa en del festliga repliker,fast de menade inte att vara roliga. När Mona Sahlin stod och talade och Nalin Pekgul stod bredvid henne,och jag ylade att jag har träffat dem båda, och Claes sa : jajajaaaaa.
De enda av partiledarna jag inte träffat är Jan Björklund och Fredrik Reinfeldt, men Claes har träffat honom, jag valde ju att vara på pysselträff istället i våras när han var här.
Jag var uppe rätt sent och såg på tvn,så jag hade bara sovit 2 timmar när jag skulle på jobbet,sen i morse var ju tidningarna fulla av allt om valet,och alla hemsidor osv, så jag somnade sent ,men när jag vaknade dframåt 14 tiden blev det fart.
Vi har gjort matsedel för en vecka, Claes har sorterat skivor och papper på kontoret, jag har rensat bland diverse papper också, och Elis rensade ut 15 filmer han inte ville ha kvar. Sakta men säkert blir det bättre här hemma.


Här kommer en bild full med fart, en gummibåt råkar ut för en olycka samtidigt som en bild blir tagen, snacka om action, kolla särskilt på katten !

Inga kommentarer: