torsdag, juli 01, 2010

Omelett utan skelett


Ja det vore väl för hemskt om det fanns skelett i omelett, haha, jag gillar att rimma, därav rubriken.
Idag hade jag ställt väckarklockan,för jag ville inte sova bort hela dan, måste ju hinna med lite saker innan jag ska ut och resa,men hittils så har jag ju sovit mellan 9- 10,5 timmar per natt den här veckan. Men imorse vaknade jag före väckarklockan, efter 7 timmar och 50 minuter vaknade jag av mig själv,det var skönt.
Känner mig pigg och nu först känns det som att jag kan börja hinna med grejer, man kanske behöver så här lång tid att återhämta sig efter att jobba natt jämt.

Jag har tvättat,och ska nu hänta tvätten ute, så har jag gjort ett julkort ( ja ska jag hinna med ca 50 st innan november så ska man vara ute i tid ) sett på första avsnittet av Falcon Crest, och blev mycket förvånad att de inte hade knapptelefon, utan en petmoj, ja det är ju inspelat 1981,men de brukar ju vara steget före i usa.

Så har jag spelat lite spel på facebook, och småstädat lite, men nu ska jag och tvätten ut,sen ska jag sitta och läsa ett tag i det fina vädret, har massor att göra inne, men måste ju passa på när solen skiner.

Inga kommentarer: