tisdag, juli 27, 2010

Katt i vårt hus

Idag åkte vi till min fader och hämta hem kissemjaooo, åh så skönt att ha katt i huset,det har varit så tomt utan henne sen vi kom hem.
Vi stannade också vid en loppis på vägen, hmm ok då, två loppisar, och sen köpte vi mjukglass, det ska man göra i Lycksele,det är tradition.
Vi har inte hunnit mer idag,hade två ärenden i stan först, var där uppe några timmar, och sen har vi sett lite på Poliserna i Strömstad, vi har alltid gillat den serien,men nu är det ju ännu bättre, när jag kan sitta och yla : där har jag varit, jag har rört vid det dörrhandtaget, osv,hihi.

Imorgon ska jag komma igång med att städa och tvätta och blogga, synd jag bara har veckan ut nu innan jag börjar jobba,men det är ju bara några månader innan jag slutar och får sova på nätterna som en normal människa. Jag är oerhört less på att jobba 6 nätter i veckan ,efter 17 år på samma jobb.

Inga kommentarer: