tisdag, juli 20, 2010

En härlig dag med utflykter


Lyktstolparna här i Göteborg är punkare, hihi.


Vi åkte ut till Älvsborgs fästning tillsammans med svärisarna, och jag åt en underbar caesarsallad ,men det blåste så mycket ! Ett av Claes salladsblad blåste iväg från tallriken och hamnade på min arm ! haha , mindre kul var att dressing från min tallrik blåste och stänkte upp i ansiktet på Britta, vi borde inte ha ätit ute,men det var ju så varmt,det svalkade skönt.


Det är så vackert där ute,det är tredje gången jag är där, vi tog massor av foton,men jag hinner inte ladda upp så mycket nu ,jag ska ju umgås också,och inte bara sitta vid datorn ;)


Vi gick ner till stranden och plockade några söta stenar.

Sen ikväll har vi ätit middag på en restaurang med utsikt mot Götaälvsbron och fästningen :) jag åt indonesisk sallad med bland annat kyckling, ris, sallad, mango chutney, jordnötter, sen glass till efterrätt.

Inga kommentarer: