söndag, juni 27, 2010

Ledig

Idag har vi sovit 9 timmar, det var så skönt. Så åt jag lunch ute, och läste lite veckotidningar, det var 20 grader i skuggan,så solen var riktigt skön.
Efter maten har vi städat en hel del på pojkens rum, och så hängt undan en del ren tvätt, men också sett på tv och spelat lite dataspel.
Sen gick vi och matade ankor i parken, och efter det gräddade vi våfflor, mummmms.


Som sagt, det finns många saker i vårt hus. Här en hylla på kontoret där jag sitter nu, min samling med Misha, OS maskoten från Moskva 1980, jag har mycket annat med honom också, vimplar, tallrikar mm, men de flesta prydnaderna står här.
Så är det 3 samlarbilar, några samlarbilder på Elis Wiklund, ett vykort med Gagarin, några minnesmedaljer och lite annat.
Jag har hållt på lite då och då i några veckor med den här hyllan,det var så fullt med tidningar,papper och frimärken att jag blreb förvånad när jag hittade en duk underst, hihi.
Men nu har jag semester,så det ska bli ordning här hemma :)

Inga kommentarer: