söndag, juni 27, 2010

Ängeln bär inte Prada

En liten ordlek här som är motsatsen till den roliga filmen.
Och vad menar jag med det då ? Jo, jag har en en kompis som är snäll som en ängel, idag i kyrkan gav hon mig en flaska PRADA ! För hennes man gillar den inte, ojoj, jag har ett litet prov av den som jag varit såååå rädd om i typ ett år, nu har jag en stor härlig flaska att spruta på av , jag sitter här och luktar gott.


Så min kompis bär inte Prada,men jag gör det just nu :)



Här är min nya fina klänning som jag fick förra veckan av en annan kompis i kyrkan, den är för lång för henne,men på mig passar den toppenbra.
Vilka välsignelser jag får, känner mig som rena filmstjärnan ju .

2 kommentarer:

charlotte sa...

Vilka snälla vänner du har! Jag blir alltid lite lite avis på dem som kan bära parfym, jag är till och med "allergisk" mot starka dofter! Egentligen är det ingen allergi utan en överkänslighet som kommit i följd av mina andra allergier... det är så dumt så dumt. Men i alla fall vad glad jag blir att du har så härliga vänner!!

KreativPeriodare sa...

Vilka fina vänner du har. Åh, vad gott du ska lukta, nu håller väl din man på att lukta ihjäl sig på dig =)

Jätte fin klänning.

Sköt om dig gumman.

http://pysselfiaz.blogspot.com