tisdag, maj 18, 2010

Ut i solen

Idag är det 19 grader, äntligen har vi sommar, så här varmt var det aldrig i fjol, tror att det bara var 2-3 dar då som jag kunde sitta ute och läsa utan att ha kofta på.
Jag har startat tvättmaskinen, manglat lakan, och suttit och dragdrömt över en sida med bilder från Estland, så nu ska jag ut i solen och läsa, bäst att passa på när man kan.
Åååh,jag önskar att vi ska kunna fara till Tallinn i sommar, men jag vet inte hur det ska bli, när man minst anar det så kommer det ett askmoln och ställer in flygen.
Och åka färja är inget kul alternativ, först åka 70 mil till Sthlm, sen passera en betalstation, och så betala för att parkera bilen, åka färja i ca 17 timmar, då har det ju gått massa tid och pengar.



Den här bilden är från i söndags, jag kände mig så fin,men nu tycker jag att jag står så mysko med armarna, ser ut som en brottare ju,haha.

1 kommentar:

Moa - En magisk purt... sa...

Glee är en underbar serie om en high school show-kör. Den är väldigt varm och fin!

Och du var himla fin!