onsdag, maj 12, 2010

Sommaren är här

Jag struntar i att det är minusgrader på nätterna, det kan det vara fram till midsommar ibland, men nu känns det som att sommaren är här, 11 grader i skuggan, 20 grader i solen, jag skulle ha behövt solglasögon när jag hängde tvätt.


Jag fick bra post idag, jag vann en tävling och fick 2 biljetter till konsert med The real group ! En signerad samlarbild av Ronnie Hellström som jag vann på tradera ,anlände också idag.


Och så nya numret av Minnenas Journal, en härlig tidning med foton från förr, jag ska maila in en rar berättelse till dem,få se om det kanske kommer med i nästa nummer, man vet aldrig.


Tvätten torkar i solen,det luktar så gott efteråt.
Gräst är inte grönt direkt,men det kommer mer för varje dag.



Strutsen har inte varit synlig i bloggen på ett tag, han gick i ide över vintern,men nu har han tänkt rida till Paris på en gris ! Hoppla Nasse !

1 kommentar:

Olivia sa...

Klart du ska fortsätta! Jag är sämst på att kommentera hos folk men nu kände jag verkligen att det var dags hos dig, jag kanske kände på mig att du börjar tveka hihi!
Jag tror att så är fallet för många, att de läser men inte kommenterar tyvärr. Så mycket att göra och så lite tid... ;-)
Kram tillbaka!