fredag, maj 28, 2010

Jag packar för fullt

Imorgon ska jag på pysselträff, men jag har inte tagit ledigt, det är en gratisträff för oss som är medlemmar i Pysselhäxorna, så då gör det inte så mycket att jag bara stannar några timmar, så jag ska sova, jobba, sova lite till och sen åka till träffen.
Men det är så mycket att ta med jämt, papper, foton,dekorationer,mm.
Alltid glömmer man nåt,och alltid är det en massa saker som inte blir använda, men kul är det att träffa vänner och prata.
Ähh , prata ? jag menar scrappa, hihi, ja ibland pratar jag ju mer än jag scrappar, vi får se hur det går imorgon.
Jag fick dessutom veta idag att det varit en utlottning av de medlemmar som betalat årsavgiften innan ett visst datum, och så drogs slumpvis en vinnare, och JAG vann presentkort på 100 kr i en pysselaffär, jippi !!!

Idag har jag sovit hela 7,5 timmar, men är trött ändå, jag har nog massor av sömnbrist att ta igen,ska bli så skönt när pojken får sommarlov,så jag får lägga mig direkt när jag kommer hem från jobbet.

Inga kommentarer: