fredag, maj 14, 2010

Jag är pigg som en spigg

I går var det en lååång dag, jag skriver ett inlägg om det när jag har krympt ner bilder och skördat mitt vete på Farmville.

Inatt har jag sovit 9 timmar sammanlagt, sen var jag till Ica och vimsade runt.
De har gjort om så mycket, flyttat ungefär allt , så man hittar inget, man går runt varv på varv i förvirring, suuuck.
Vad blir nästa steg ? att de skaffar personal shopper som man kan hyra, jag tror nog att många skulle betala för att ha ett biträde som hjälper till att hitta varorna istället för att man ska kuta runt som en hamster i ett hjul.

Sen har jag sorterat lite scrapsaker, dvdfilmer, och sett på film.
Min snygging kom just hem, katten är ute än ,det är ju så varmt, årets varmaste dag, 16,4 grader var det idag ! Nu är det 11,4 grader, tjohej.

Inga kommentarer: