lördag, maj 01, 2010

Intressanta drömmar

Idag är jag ledig, det är så skönt när lördag är en röd dag så jag får vara ledig, det borde vara så varje vecka tycker jag, det är toppen att vara ledig i hela 2 dar :)
Jag hade en väldigt intressant dröm, jag ville knappt vakna, blev så besviken att det inte var på riktigt.
Jag hittade nämligen ett stort förråd mellan köket och vardagsrummet, fullt med möbler, gamla skivor, affischer och massor av släktfoton.
En del saker kände jag igen lite lätt, men hade ingen aning hur länge de varit där.
Det konstiga var att det fanns ett fönster där, jag borde ju ha fattat då att nåt var mysko, för det skulle ju ha varit mot vardagsrummet då,men nej då,det vette ut mot gården.
Vad jag däremot reagerade på var skålen med guldfiskar, jag undrade vem som brukade mata dem.
Men jag gillade verkligen förrådet, tänkte att jag kan ju förvara scrapsaker och dvdfilmer där istället för att allt ska ligga i kartonger i vardagsrummet.
Även på övervåningen i huset hittade jag ett rum, där fanns det 2 sängar och en bokhylla.

Jag har hört att om man har såna drömmar så betyder det att man hittar nya egenskaper hos sig själv,man utvecklas.

jag hade även för nån vecka sen flera intressanta drömmar, och lovade att berätta om dem här,men sen hann jag inte, och nu har jag glömt dem, det är synd, man ska alltid skriva ner på en gång tydligen.

Inga kommentarer: