tisdag, maj 25, 2010

Halleluja !

Denna dag av fröjd och glädje !
Volvon gick genom besiktningen helt utan anmärkningar !!
Claes fick dessutom beröm för att bilen som är en 00: a, inte har nån rost alls.
Det var väldigt skönt, jag hoppas ju att det går bra för Opeln också när det är dags för henne. Jag tycker att de borde avskaffa besiktningen, det borde räcka med en lag på att man ska uppsöka en verkstad en gång per år, då kunde de se vad som är fel,och så fixa det, då skulle ju bilarna vara säkra ändå, som det är ju så är man orolig för besikning,och är det fel så känner man skam, jaha, jag klarar inte av att sköta min bil,jag låter den lida, jag är en dålig bilägare, jag mår alltid padda om det blir ombesiktning.
Men nu kan vi vara glada och tacksamma.

Jag ska in till stan, uträtta några ärenden och så blir det babyafton ikväll för en av mina vänner som får barn till hösten. Vi vet redan att hon får en pojke och vad han ska heta, så det blir ju lite lättare för alla att köpa presenter då.

Inga kommentarer: