söndag, maj 09, 2010

Freddie Wadling

Man kan tro att vi inte gör annat än att träffa kändisar,och den här veckan har verkligen varit full fart, inte undra på att jag är så trött.
I fredags åkte Claes till stan och träffade Freddie Wadling, egentligen hade jag velat träffa honom jag med, jag diggar verkligen hans låt The freak, men jag var trött och hade ont i huvudet,så jag stannade hemma och pysslade istället.


Claes råkade komma just när han hade träffat på några vänner, så det blev några snabba bilder och en autograf bara, det var inte tid till småprat, och nu har jag glömt att fota autografen, men jag vet inte om mina läsare tycker det är så kul att se egentligen ?


Den här låten är härlig, särskilt raden " A dinosaur is riding in my elevator
But I'm too dead to care about it anymore "
Haha, tänk va, han är väldigt trött på morgonen, ska till jobbet, hissdörren öppnas och där står en dinosaurie !
Jamen hur får folk idéer till sina låtar egentligen ?

Inga kommentarer: