söndag, maj 09, 2010

Anna Bergendahl

Igår hann jag rätt mycket, gjorde 9 atc-kort som ska spegla min vardag, för tillfället kan man se dem i Skrotboken
Sen hälsade jag på min låtsaspappa och grattade honom på födelsedagen, vi såg på tv och jag fick rulltårta med vispad grädde, jag är impad av att min mor kan göra rulltårta, men jag kan inte, pinsamt men sant, mina blir bara platta och torra.



Efter det åkte jag till stan och såg Anna Bergendahl uppträda i en affär.


Hon signerade skivor och skrev autografer efteråt


Hennes skiva är verkligen bra,det är som pop och lite country, den är toppenhärlig.

När jag kom hem såg jag på Simpsons och åt middag.
Jag badade läääänge, vattnet hann kallna 2 ggr,men jag tappade ut och fyllde på mer.
Sen åt jag popcorn i sängen och läste tidningen Royal.

Idag har jag varit i kyrkan, scrappat och varit på frimärksklubben.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Du har ju tur du!!! Kanske jag borde införskaffa hennes CD... är nog snart i behov av ny musik. Fast utgifter har jag nog så det räcker och blir över... ha en fin dag!