söndag, april 25, 2010

Pyssel eller Reinfeldt ?

Jag hade planerat in pysselträffen sen länge och var så ivrig, på fredan fick jag plötsligt veta att statsministern skulle komma till stan !
Det blev ju lite svårt där, pyssel eller Reinfeldt ?
Men jag valde pyssel, tänkte att hade jag inte planerat pysselträff så hade jag jobbat på natten och sovit på förmiddan ,så då stannade jag på träffen, jag hade ju kunnat åkt in till centrum och lyssnat på honom,och sen återvänt till pysslet, men hade hade tagit lite för lång tid kände jag.
Claes däremot hade all tid i världen att åka in till stan :)



Här skriver Fredrik Reinfeldt autograf på ett foto åt Claes.




Han tog fler bilder än de här, men det här är de bästa som jag beskurit lite också, det var massor av vakter och poliser, så det var inte läge att be honom posera för bilder direkt.
Lite synd att jag missade honom igen, förra gången han var i stan så fick man veta det först dan efter, men det går väl fler tåg.

Inga kommentarer: