onsdag, april 07, 2010

Nån stjäl min tid

Idag trodde jag att jag skulle hinna massor,men nu är det snart kväll,och jag har inte gjort nåt på min lista.
Jag har jobbat,sovit,ätit,duschat, läst lite, pratat i telefon, och vips så är det slut på dan, hajar noll vad som hänt.
men jag får skylla på att det är onsdag, den jobbigaste dan på arbetsveckan när man ska dela extra reklam till alla som inte prenumererar, det är ju extra besvärligt.

Snart ska vi in till stan och äta middag, vi brukar sällan äta ute, Claes jobbar ju så mycket, men idag är han ledig,och vi ska fira min födelsedag i efterskott, det är ju en månad sen jag fyllde år,men vi kom aldrig iväg då.
Så har vi tänkt oss lite kändisspaning efteråt.
Jag undrar varför alla shower börjar ca 19 eller 19.30 och slutar 21.30 eller 22, med tanke på att det är en vardag och folk ska jobba dan efter.


Än om det är massor av snö än ,så börjar man se ljuset i tunneln, hihi.
En så häftig bild som jag fick i mail för ett tag sen, tänk om man kunde fota så.
Idag har vi lite över 2 plusgrader, så det smälter sakta men säkert.

Inga kommentarer: