måndag, april 05, 2010

Ännu en ledig dag

Även inatt fick jag sova hela natten, det är verkligen härligt, och jag är avis på alla människor som har såna jobb att de sover 6 -8 timmar sammanhängande jämt, det måste vara väldigt skönt.

Jag startade dagen med att göra en ny lista för dagen och veckan, och läsa lite grand, sen åt jag kebab i orientaliskt bröd och såg på ett avsnitt av Taxi, där en av mina favoriter Susan Sullivan ,var med som gästartist.
Då var klockan ca 11 och jag trodde jag skulle hinna massor idag,men än har jag bara hunnit läsa lite bloggar ( Foki har träffat Pingviner på Tokyo Zoo, de är så söta ), kollat in på lite forum och allmänt undrat var tiden tar vägen.
Nu ska jag sätta fart och städa.


Sindy fick jag av en kompis när jag var ca 10 år, jag tycker att man ser att hennes kläder är typiskt 80 tal, de satt inte på henne när hon var ny,de köpte jag till senare, sparade veckopengen i flera veckor :)
När jag flyttade hemifrån för ca 15 år sen så blev hon kvar, liksom massor av andra saker,tavlor, böcker och även möbler, tur min mor har stort hus med plats för allt.
Igår hälsade jag på ,och plötsligt så såg Sindy väldigt ensam, alla likasinnade dockor bor ju här,så hon fick följa med mig, nu väntar en spännande tid för henne med att lära känna mina andra dockor.

1 kommentar:

Laura sa...

Hej!

Nu är det jättelänge sedan du hörde något från mig sist, flera månader, men jag hoppas att du inte tar det personligt! Jag är bara jättedålig på att svara på kommentarer, om jag skjuter upp dem så har de en tendens att bara lämna.. :S I vilket fall som helst så kom dina kommentarer nog fram, men jag brukar låta bli att publicera dem förrän jag har svarat på dem, annars så är det lätt hänt att jag glömmer bort att svara helt och hållet!

Hur är allt med dig och ditt liv, nu då våren har börjat titta fram igen?

Du berättade lite om hur det var då du bodde i Manavgat för många år sedan, och du skrev att du inte får vara sambo enligt din religion. Blev lite nyfiken bara, vilken religion hör du till?

Hoppas du har det bra!