torsdag, mars 11, 2010

Vikten och foten

Jag började på 88,5 kg
Vecka 1 : 88,4 kg
Vecka 2 : 88 kg
Vecka 3: 87,6 kg.
Vecka 4: 87,8 kg
Vecka 5: 89,2 kg
Vecka 6: 88 kg
vecka 7: 88,2 kg
Vecka 8: 88,2 kg
Vecka 9: 88,2 kg

jamen väääs, jag står stilla för tredje veckan nu.

Jag har pratat med patientnämnden.
Tjohoo, känner mig duktigt,gick ju och gruvade mig i flera dar, men plötsligt så bara ringde jag ,känns så skönt att det är gjort.
En vänlig kvinna, höll med om att det är nedskäringar på operationer av just min sjukdom,men ansåg att har man så pass ont som jag,
och särskilt som jag är så pass ung och behöver fötterna i jobbet, så borde jag få hjälp.
Hon blev upprörd över hur läkaren hade uttryckt sig också.
sa att de ska ta upp mitt fall i nästa möte i slutet av april, hon kan inte lova nåt men ska göra sitt bästa,och hon ska framföra att jag vill få min vård i Övik att det är vad jag har velat hela tiden, men blivit nekad det av ortopeden här i stan, och redan det är fel, för man har laglig rätt att välja var man vill få sin vård numera.

det lät ju väldigt positivt, så nu kan jag bara vänta och se.

1 kommentar:

Gunilla|uniquelyme sa...

Så bra att de tog dig på allvar. Återkommer de inte med svar, så på dem igen bara!