lördag, mars 20, 2010

Staffan Westerberg

I går var vi in till stan och träffade Staffan Westerberg, han med Vilse i pannkakan.
Jag har aldrig förstått varför folk blev rädda för den serien,jag gillade den som barn.
Nu var det så att han hann gå till logen innan vi hade möjlighet att gå till honom för det var så mycket folk där. En kvinna som jobbade där sa till honom att det var några som ville ha autograf, och så kom han ut i korridoren utan skjorta !
Jag tyckte det var lite pinsamt,men det tyckte tydligen inte han.

Han ser lite busig ut

Jag har kapat till bilderna för det vore lite pinsamt att lägga ut hans nakna överkropp.
Han var trött efter föreställningen,men glad och snäll.
Men jag bad inte honom om nån kram,hihi, halnaken svettig karl, nej tack.


Han signerade programmet, och så fick vi varsin autograf i blocket, Claes fick ett självportsätt också.

När vi skulle hem så var parkeringsautomaten trasig, så det gick inte att logga ut !
Jag ringde och felanmälde,men det var bara telefonsvarare, man skulle uppge tid, automatens nummer,och nummer på biljetten, huu, hoppas vi inte får räkning på att vi stått där hela helgen nu, måste ringa Upab på måndag och kolla för säkerhets skull.

2 kommentarer:

maxell sa...

Jag hör till dem som aldrig gillade hans barnprogram. Minns att jag gick ifrån när det började på TVn. Så jag har ärligt inget svar på varför det påstås att hans program förstört en hel generation - jag såg dem inte. :)

Anonym sa...

Han hade både bra och dåliga programm
men vem har inte gjort det?