onsdag, mars 10, 2010

Nya lakan



Nu kommer bilder på mina kort jag fick på födelsedagen och de snygga lakanen, jag fick 2 såna påslakan,och vita underlakan till, det behövs för flera av våra underlakan är hur slitna som helst, det är inte ovanligt med nåt litet hål,och så fastnar man med tån och river upp ett hål, så skönt att få nytt och fräscht.

Idag har jag ringt och bokat tid för att köpa bilstereo och få inmonterad gratis, nästa vecka ska jag dit, min pajade för 2 år sen ,och det är oehört trist att inte ha musik i bilen, är jag ensam har jag mp3 spelare men det är inte samma sak,och jag får ju ladda upp batterierna hela tiden .

På tal om musik, jag har lånat en bok på bibblan, Thomas Di Leva har skrivit den, Nu, heter den, tryckt 1988.
Det var en udda bok, inget andligt eller så, det trodde jag, utan det var en del teckningar han gjort, bilder på honom som barn, lite tecknade serier, kåserier mm.
Vissa saker var väldigt kul, en del var rätt udda, och vissa saker förstod jag ingenting av, men så var det en grej som var hur kul som helst.
Om man inte gillar musiken nån spelar, här kommer en mängd dräpande repliker :

Står stereron på ,eller har vi kraschat med månen ?
Står stereron på ,eller pågår en operation ?
Står stereron på ,eller har ni husdjur ?
Står stereron på ,eller är det atomkrig ?
Står stereron på ,eller är det lynchning på gång ?
Står stereron på ,eller bor industrin granne ?
Står stereron på ,eller hotar ryssen ?
Står stereron på ,eller är det flyguppvisning ?
Står stereron på ,eller har älgsäsongen börjat ?

jag garvade för fullt åt det stycket i boken, så det var värt att läsa den för det.

Inga kommentarer: