torsdag, februari 18, 2010

Thomas Di Leva och Heidi Andersson

Idag har vi träffat Thomas Di Leva.
Han hade ett föredrag och sjöng 3 låtar.
Det var en mässa för ungdomar om utbildning,men alla var välkomna, så jag steg upp tidigare för att vi skulle hinna dit.
Han pratade om att lyssna på sin intuition, att det är bra att vara busig, och så hade han en del ordvitsar. Sen hade han en avslappningsövning där man skulle koncentrera sig på sin andning och blunda, men jag tittade på honom istället, och det blev så stilla, folk slutade viska, och vi satt där en hel sal och andades.
Jag blev rörd, hade jag inte redan varit troende så hade jag nog blivit det där,hihi.
han pratade även om hur viktigt det är att inte gräma sig över gårdagen, inte inte oroa sig över morgondagen.
Efteråt pratade vi med honom ute i korridoren, en mycket vänlig och sympatisk man, honom skulle jag vilja ha som granne.
Jag fick en kram av honom, det kändes lite andligt faktiskt.










Sen träffade vi Heidi Andersson, armbryterskan som vunnit 7 VM, men det är större rubriker nu när hennes man Björn Ferry tagit ett OS guld.
Även henne kramade jag, hon var också en trevlig person att prata med.




Inga kommentarer: