lördag, februari 27, 2010

Snön faller ....

Man kan undra om det blir nån vår i år ? Nu har det snöat ungefär ett dygn, suuuck, men inatt när jag for på jobbet var det bara - 10, och nu är det - 6,5, så underbart.
I går hann jag inte blogga, jag städade ett skåp, hittade några kina-inspirerande prydnadssaker, skulle placera ut dem, behövde dammtorka, osv, tiden går fort ibland, så fick jag mail från bibblan att en bok jag hade beställt låg och väntade , och sen var jag ju ivrig att läsa, plötsligt hade hela kvällen gått.
Idag har jag inte hunnit så mycket, men sovit hela 8 timmar, vilket jag behövde, för tidningarna var en timme sena, sen tog det extra lång tid pga snön.
Jag har scrappat en sida, lagt ut auktioner och gjort upp en massa planer, men nu ska jag ta och bada och njuta av en bok.


Den här dockan köpte jag härom året på en loppis för bara 40 kr, hennes klänning är grönare i verkligheten, tror det är blixten som ställer till det. Jag gillar hennes söta hatt, fast själv är jag ingen hattmänniska.

Inga kommentarer: