måndag, februari 15, 2010

En tripp till stan

Idag var jag i stan och gjorde lite ärenden, blev väldigt sugen på att köpa en scraptidning, man fick hela 36 st 15x15 cm papper på köpet, men jag kom på att jag har ju nog mycket papper ändå, bättre spara pengarna till en ny bil.
På indiska köpte jag kläder med ett rabattkort jag hade,och så köpte jag ett läppglans, det var Claes som sa åt mig att köpa den som present från honom.
Jag visar bilder imorgon, nu börjar jag jobbet om 4 timmar så det är dags att sova llite först. Men jag har iallafall börjat somna så fort jag lägger mig, förr låg jag vaken och grubblade över alla tusen millioner saker i flera timmar utan att kunna sova. Besikta bilen, laga bilen, pappersinsamlingen, osv osv, men jag verkar ha lärt mig att slappna av . Men konstigt nog så drömmer jag om ankor som sitter på en bänk och pussas ! haha, för oss som spelar FarmVille kanske det inte är så konstigt, lite lustigt att man drömmer om de små sötnosarna också.

Inga kommentarer: