söndag, februari 28, 2010

Det snöar än ....

Nu har det snöat sen i fredags,det har kommit ungefär en halv meter jag blir så less , det betyder att mitt jobb tar ännu längre tid än vanligt, om vi åtminstone fick övertid när jobbet tar nån timme mer pga snö,men nej då.
Som tur är så är det inte kallt nu, bara - 6,1.

Idag har jag varit i kyrkan, sen har jag beställt en fotobok från Fuji, med bilder på de kändisar vi träffade i fjol.
Jag hade fått en gratiskod,så det kostar inget, men annars är deras fotoböcker prisvärda tycker jag, vi har 3 sen förut,det är så fina färger på bilderna.

Att jag är stressad märker nog de som läser min blogg, och häromdan såg jag en udda annons i tidningen. Landstinget söker folk som är stressade ,för att vara med i en undersökning där man får ersättning, jag blev intresserad, kanske nåt för mig ?
Men sen läste jag vidare : personerna som ska vara med måste avsätta 2 halva dagar per vecka ! i 3 månader !!!! för undersökningen .
Jamen hallåååååå ??? Om man är stressad så beror det ju på att man har alldeles för mycket att göra, och att man inte hinner de sakerna, knappt hinner äta eller sova vissa dar, vem har tid att vara med i en undersökning två halva dar per vecka i 3 månader ??? inte en stressad person iallafall ...

Inga kommentarer: