måndag, februari 08, 2010

Cheerleder hönor



Mitt favoritspel är FarmVille på Facebook, det är så kul att ha en liten farm,med djur och fontäner, en liten bänk under ett träd ,osv.
I går köpte Claes 2 st Cheerleader hönor åt mig, det var sista dagen för de var limited edition, och jag hade längtat efter såna i flera veckor, så jag fick dem som alla hjärtans dag present i förskott.
Det är så sött att se när de viftar med sina små pompom bollar, och hoppar högt i luften. Jo jag vet, det är lite larvigt att bli så glad över tecknade djur i datorn, men de piggar verkligen upp dem, och egentligen, vad är det för skillnad på dem och en tavla på väggen ? hihi.

4 kommentarer:

. sa...

Måste erkänna att jag aldrig spelat farmville,jag orkar liksom inte engagera mig riktigt.Men bilden du visar är det ju riktigt fin grafik på faktiskt.
Men köper man alltså saker i spelet?Trodde det var gratis.

shamz sa...

hahha man blir lätt beroende av farm ville :)

sv: komage har jag inte smakat men det är nog samma sak :)

b♥Doll sa...

Jag spelade farmville för ett tag sen, det vart ganska drygt i längden och sen kom dom på allt det där nya och då slutade jag helt :P

Sara sa...

Kan bara hålla med om glädjefaktorn i Farmville, om man inte tvunget måste ta allt i livet så seriöst eller göra allt så genomtänkt och med syften! Och grafiken är supersnygg i Farmville, det är sött utan att vara för pluttigt, animeringarna genomtänkta och hög kvalitet helt enkelt (fast med lite lustiga proportioner ibland, men det är en del av stilen...). Har kollat på andra farm-spel och liknande, men de har inte kommit i närheten ens. För mej gäller bara Farmville!

"Köpte" precis ankorna på bänken för mina valentingåvor!