fredag, februari 12, 2010

Big Ben

Ikväll har jag åter igen suttit och drömt mig tillbaks till London.


Den här bilden är inte världens bästa, för toppen kom inte med, men det är ändå en av mina favoritbilder, för man ser både Big Ben, en taxi och en dubbeldäckarbuss :)


Ljuset blev så läckert på den här fontänen vid Trafalgar Square.

Jag vet inte om jag berättat att på de 5 dar vi var i London,och de 2 dar vi använde för att resa dit ,och en dag för att resa hem ( ja vi körde bil och tog det lugnt till Sthlm, vi hade ju semester ) så tog vi massor av foton, när jag har raderat de riktigt dåliga så har vi ändå 1221 bilder kvar !! Det slår vårt rekord från Rhodos ,då tog vi ca 850 bilder på 2 veckor, men då var vi två personer med en kamera, nu var vi tre personer med tre kameror.

1 kommentar:

bdoll sa...

Åh! Nu vill jag åka till London. Om jag bara hade pengar.