måndag, januari 11, 2010

Varmt, det är varmt ..

Idag har det varit både soligt och varmt, jag tog en promenad till biblioteket,det var skönt. Jag lånade Flickan som lekte med elden ,som ljudbok, jag har sett filmen, men jag vet ju från den förra boken att den var mycket annorlunda mot filmen.
Om jag skulle göra en film av en bok så skulle jag ju inte ändå på vem som kommer på lösningen på olika gåtor osv, det blir förvirrat tycker jag.
Det var bara - 2,4 som bäst idag, snacka om skillnad mot förra veckan.





Om nån har det kallt nu så kanske de här bilderna kan värma lite.
Jag tog dem förra veckan på glöden i öppenspisen, jag tycker att man nästan känner värmen ifrån dem.

Så har jag bokat tid för samara på verkstan, 4 olika fel, det är nog rätt snabbt att fixa dem tror jag, exempelvis centrallåset på en dörr som inte funkar, såna småsaker man kan leva med,men det är väldigt irriterande.

2 kommentarer:

Huyen sa...

inlägget värmer faktiskt ;);)
tack det var mkt snäll
är sugen på lite öppeneld i huset XD

Tess-Angelica sa...

Svar:
Hej!
Moskva är verkligen underbart! Du borde verkligen åka hit om du får chansen någon gång, många minnen för livet!
Basilkaterdralen i Moskva är faktiskt numera museeum, och jag har faktiskt inte varit där än, men det blir någon gång i vår :)