söndag, januari 03, 2010

Nyårsplaner

Nu är det slut på 2009, och jag ska kolla hur det gick med de planer jag hade inför året.


§1 Lägga mig senast kl 22.30 när jag jobbar dan efter

Nä det gick åt skogen, blev snarare framåt 0.00 eller senare, suuuuck, det är inte kul att stiga upp 2,30 när man sovit 1,5 timme.

§2 Plocka undan från hallbyrån, varje kväll alla de saker som inte bor där
Det gick bra halva året, sen flippade vi ur lite, men jag är rätt nöjd,och tar nya friska tag nu.

§3 Planera saker i god tid
Det gick inte så bra, upptäckte då och då att nån släkting fyllde år dan före, hmmm.

§4 Inte hoppa på alla scrapbookingtävlingar och utmaningar för att jag vill vinna fina priser.
Japp,det klarade jag, jag scrappade bara för att ville göra det,och blev mer nöjd med mina sidor.


§5 Simma minst 1,2 mil i år, alltså 1 km per månad i genomsnitt

Det gick åt skogen, hann bara med 9 km, men vi var ju bortresta en del i sommar, den är det inte öppet alla dar heller, vissa dar har de kajakpaddling istället, fniss

§6 gå ner minst 5 kg till under året,
Det gick inte alls bra :( I början på 2009 vägde jag 86,9 ,och i slutet 88,2 !
Jag gick istället upp 1,3 kg under året, väääääääs.


§7 Städa minst en låda eller hylla per vecka och rensa bort saker vi inte behöver ,sälja/ge till loppis/ slänga.

Jo det gick bra, men ändå är hela huset fullt med saker, fattar inte vad allt kommer ifrån, jag har varit iväg med många kartonger till Emmaus bara under hösten, plus allt vi sålt och kastat.

Inga kommentarer: