torsdag, januari 14, 2010

Jag fick skåda en Skoda

Igår var vi till stan ,och då passade vi på att kolla in hos Skoda.
Jag provsatt en och flåsade lite över alla läckra detaljer.
Nu är jag ännu mer ivrig att spara ihop till en .
Jag satt idag och tittade i kortmakartidningen Magnolia ink, och tänkte att jag borde ju prenumerera, men då såg jag ju en bil framför mig ,och ... näää, jag kan läsa den tidning jag har gång på gång,det finns massor av inspiration i den, bättre spara pengarna, och i går köpte jag inte snygga trosor på Ica, så nu är jag uppe i 1135 kr till en bil,muhaha, de kommer nog att hinna sluta tillverka den modellen innan jag har 204 000 känns det som, men att att jag sparat så pass mycket pengar ändå på bara 8 dar, istället för tidningar, kläder, böcker,skivor mm, det är häftigt.

Sen på kvällen funkade inte internet, det kom och gick hela kvällen, så jag gav upp att försöka blogga, imorse var det också lite konstigt,men ta i trä, nu är det normalt.


Jag brukar ju fråga mig vad som är meningen med vintern, varför det måste bli kallt, idag kom jag på det : det är för att jag ska få ha mina fina vantar jag fått av morfars syster Elvina. Jag älskar dem verkligen,de är så fina och mjuka.

Inga kommentarer: