onsdag, januari 27, 2010

Det bara snöar i evighet

Min blogg är inte kul idag, jag bara klagar.
men jag orkar knappt tänka, jobbet tog knäcken på mig idag,
sov länge,sen kollade jag lite bloggar,och tyckte synd om mig själv.
For till badet med pojken,men vi simmade inget, satt i bubbelpoolen en timme,åt varsin hamburgare, satt i bubbelpoolen 2 timmar !
Vi hade tänkt simma,men en kollega dök upp i poolen ( haha ni fattar ordvitsen va ) och då blev vi så lata så vi bara satt och pratade.
Blev avslappnad och hade nästan glömt vintern,men när vi gick ut så var det fortfarande storm.
Och det har kommit ca 50 cm snö på vår infart ! Claes kom hem till Umeå från Piteå, ca en timme försenad, så snart kommer han hem hit till Holmsund,men då måste han skotta i evighet för att få in bilen ,och för att jag ska få ut min inatt.
Dessutom är det - 9 grader.

Så jag städar inte, jag visar inga bilder på mina dockor, jag tycker bara synd om mig själv och tar ett stort glas Coca cola.
Man behöver inte tänka på vikten när vädret är så här.
Bara 4 dar kvar på januari nu, det ska bli så skönt när det är över, bara att veta att den månaden är borta gör att allt känns bättre :)

1 kommentar:

Miss Shamz sa...

jag tycker också synd om mig själv :( inte nog med kylan så blev jag av med min älksade telefon. Den var mer än mobil för mig haha den va en familjemedlem

kram