torsdag, januari 21, 2010

Årets första simtur

jag simmade 700 meter ikväll, åkte vattenrutchkana, tjohooo, och satt länge i bubbelpoolen,hoppas min arm blir bättre nu.
Jag har haft så vansinnigt ont kring armbågen,ända sen det började snöa för några veckor sen, trodde jag överansträngt mig med snöskottning, men det har man ju inte ont i flera veckor av, mysko värre.

Imorgon ska Samara till verkstan, det är flera småfel på henne, bland annat tänds inte lyset automatiskt, såååå irriterande, ska bli skönt att få det fixat.
Men gruvar lite över hur dyrt det kan bli.

1 kommentar:

Huyen sa...

duktig av dig med simningen :D

jooo jag oxå jag måste ha en lång linne som täcker rumpan X3


läs gärna mitt inlägg om en sorts traditionella kläddplagg och berätta vad du tycker, ha en underbar helg! <3<3