torsdag, januari 07, 2010

Ännu kallare igen

Ja när man tror att det inte kan bli kallare ...
- 23 inatt när jag jobbade, men nu är det - 24, det ger sig aldrig.
Tur jag har en rysk bil, annars skulle jag nog frysa ihjäl.
Sen var det så häftigt, katten har inte sovit i min säng på flera månader, men i natt så låg hon på mina fötter, det var som att hon visste att jag behövde lite tröst i kylan. Hade ingen större lust att stiga upp då visserligen,men jag har ju en ljudbok av Stephen King att lyssna på, så det var rätt ok bara jag kom ut.
Hmm näää, alltså jag har ju inte " kommit ut " på det sättet,hihi.

Idag har jag läst en reseskildring min far börjat skriva på, från vår resa till Lanzarote 1986, åh jag längtar tillbaks, när jag fyller 40 vill jag dit igen.
I övrigt så har jag tagit hand om tvätten, läst, betalat räkningar och sånt, inget spännande direkt.
Men imorgon så ska jag fixa det sista på den berömda toarullshållaren,sen ska den monteras, efter ca 2 år, haha.

3 kommentarer:

Huyen sa...

jag tror inte att det går att få dem större :-D för de e meningen nmed att de ska va söta stickers :D om du har skriva och fotopapper hemma så kan du säkert göra små söta bilder att klistra in i din srapbook :)
berätta gärna om ditt favorit vinterplagg i min blogg <3

Huyeb sa...

va gullig :D min mamma har bott i Ryssland och kan pratar flytande ryska så jag undrar om hon ahr gömt några såna ;) annars kan jag tjuva lite XDDD
våran blogg är med i en tävling, vore mkt snäll om du kan rösta för oss som är nummer 2 här: http://placebohoe.blogg.se/2010/january/borja-rosta.html#comment
ha en underbar fredagsmys!

sandra sa...

Vad bra :) usch så kallt med -25 skönt att det e lite varmare nu då
här är det ca -12

vad gör du?
kram