tisdag, december 22, 2009

Mina nya quickutz djur


Här är mina nya söta quickutz djur som jag köpt från Usa, inte för att jag kanske kommer att använda hönan så ofta,men den är ju så rar.
Sköldisen är så praktisk, den kan jag göra med eller utan luva och med eller utan paket.
( För er som inte vet,man stansar alltså ut dem i papper med en specialtång som man stoppar de här plattorna i )

Nu är det bara 2 arbetsdar kvar till jul, sen är både jag och min snygging lediga i 3 dar, tjohej. Då ska vi få ordning i vardagsrummet,och den berömda byrån som inte alls ska stå i hallen,den ska få komma till en bätttre plats där man slipper slå höfterna blåa på den.

1 kommentar:

EMMA sa...

sv:Hon raderade kommentarer där det stod att man inte skulle mata hundar med kyckling, och att man inte ska ge djur mycket mat på en gång om dom inte har fått mat på länge. Och att om det var en god gärning skulle hon inte skriva det i bloggen.
Och jag frågade varför hon raderar kommentarer och den försvann.

Och jag har läst att hon raderade en kommentar där det stod att det heter in school och inte on school och sen ändrade hon rubriken som tidigare var on school till in school.

Bara sånna fåniga saker raderar hon. Allt för att verka perfekt och älskad.