torsdag, december 17, 2009

KALLT

Ja suck alltså, inatt var det -13 när jag for på jobbet och - 17 när jag kom hem, nu är det " bara " - 15,6, blääää.
Vi som haft + 3 ungefär hela vintern hittils, jag är så less redan på vinter,haha.
Foki är i Thailand på semester, kolla gärna hennes blogg om du vill se många fina bilder, jag har aldrig haft nån önskan att fara dit,men nu när jag ser hur vackert det är så vill jag också resa dit.

Jag och Elis var i kyrkan ikväll och spelade brädspel med några andra, Mexican train var jättekul och han sa att han önskade sig ett sånt, men de har det inte på Ica maxi. Jag ska för övrigt inte köpa mer julklappar åt honom nu, men som nyårspresent hade ju varit kul, kan ju hoppas vi hittar ett på mellandagsrea sen.

Imorgon kommer min far på besök, tjohoooo.

1 kommentar:

Henrietta sa...

Måste du handla på ICA Maxi? För kanske spelet finns någon annanstans.