lördag, december 26, 2009

En rätt lugn dag

Idag har vi tagit det rätt så lugnt, Claes ville sova lite extra,och jag ville läsa min nya bok.
men vi har varit flitiga också, möblerat om lite i vardagsrummet på övervåningen, hängt upp 2 tavlor, städat i hallen nere, städat lite på Elis rum, och flyttat in den berömda byrån dit, den vanliga hallbyrån har stått i vardagsrummet, hmmm, så den fick återvända till sin plats.
jag har sorterat mina cdskivor, och Elis bestämde sig för att en hel låda med leksakstraktorer mm ska få gå till loppis.
Claes hittade en såg att kasta bort, och jag hittar fortfarande kulor !!
De kulorna jag spillde ut för 2 veckor sen, det är kulor överallt, stööön.
Men det tar sig med ordningen,sakta men säkert blir det bättre, synd det bara är imorgon,sen är det jobb igen. Men det vi har hunnit städa hittils gör att det blir lättare att hålla ordning sen.
Claes gjorde lasagne till middag, mmmm så gott.

Inga kommentarer: