söndag, november 22, 2009

Troll och BWO



ja man kanske kan undra om det är nån skillnad ?
Den som ser ut som ett troll är Alexander Bard, och de prydliga tjejerna är Troll,hihi. Nån som minns dem, på 80 talet med låten Jimmy Dean.
Jag köpte det vykortet på Tradera, bara 1 kr för deras autografer, BWO fick Claes från deras skivbolag.

Vi har inte träffat några kändisar den här veckan, det beror bland annat på att det annonseras för sent. Såg exempelvis på torsdagsmorgon att Filip och Fredrik skulle signera böcker i en bokhandel i stan 16-17. De är inga favoriter hos mig, men de är ju ändå kända, så hade jag vetat i god tid att de skulle komma så hade jag nog planerat att fara dit, men annonsen inne i tidningen samma dag !!?? Jamen hallåååååå.
Det är hur vanligt som helst att det annonseras om kändisar, marknader, loppisar mm, samma dag eller dan före, jag tycker det är så dålig stil, om man nu ska ordna nåt så vill man att så många som möjligt ska komma. Då bör man väl annonsera en vecka i förväg ändå.
Hur många människor läser tidningen och ser att det är marknad samma dag, kanske 5 mil bort,och åker dit.
De flesta har nog annat för sig,eller så känns det för jobbigt att åka iväg nånstans, när man hade tänkt vara hemma och städa.

1 kommentar:

Mella sa...

Lite "jag mötte Lassie": Jag gick i samma klass (Teaterlinjen på gymnasiet) som Nina som spelade keybord i Troll (Om jag ser rätt på fotot är hon nr 3 från höger.)
..eller om man ska göra det snuskigare..: Jag har duschat naken med keybordisten i troll :O
(efter gympan såklart :D) ;)

kram

/Mella