söndag, november 22, 2009

Internet har lagt av

Eller rättare sagt, den här manicken som gör att man kan koppla in alla tre datorerna på nätet,den var död när jag vaknade idag.
Man borde kunna koppla huvudkabeln direkt in i en dator,men nej då,det var kört, undrar varför, så hade jag det ju förr när vi bara hade en dator i huset.
Nu har jag trådlöst internet som jag lånat,men det går långsammare.
Skönt att kunna kommunicera med omvärlden ändå.
Det känns fruktansvärt att inte komma ut på nätet, tänkte idag att jag måste ju gå ut på facebook och skriva som status " är utan internet" sen kom jag på att det går inte . Då tänkte jag maila min kompis Maxell och berätta att jag inte hade internet, sen kom jag på att det går ju inte.
Ja ni hör, man är så beroende att man knappt kan tänka sig en dator utan internet hela tiden.

Inga kommentarer: