söndag, november 29, 2009

Autograf-regn

Vi fick alltså autografer av alla fyra i fredags, dessutom träffade vi sen fd fotbollssspelaren Steve Galloway, på hans restaurang Rhodos här i Umeå.
Fick autograf av honom med, och köpte rullkebab, men nu har jag såklart glömt att fota hans trevliga hälsning, det får bli imorgon, ibland känner jag mig som hon i Tusen och en natt, allt ska komma i morgon ju,haha.
Att jag inte bloggade i går var för att jag inte hade tid, tog fram mer julpynt, städade i källaren och packade 2 kartonger med saker att ge till Emmaus, la ut auktioner, badade mm.


Sonja och Måns


Shirley o Sanna


Alla 4 på snygga foton, Claes skyndar sig alltid att stoppa foton i plastfickor så de inte ska bli skadade, de här vill jag nog rama in.


Bert-Åke Warg från 1984, de andra jag fick den dagen från tv fotografer mm, de var inte så bra såg jag när jag kollade häromdan, dålig penna och lite svagt skrivet, så ni slipper se dem.

1 kommentar:

Michael Jackson - Minnesblogg sa...

Svar: Jag vill gärna ha bilderna från det! Va coolt att du var där! Du kan skicka över bilderna till min hotmail: popkungen.blogg@hotmail.com

:)