måndag, oktober 05, 2009

En talangfull tjej

En tjej som heter Nina har skrivit en jättebra låt som heter Dancing in the rain.
Klicka HÄR för att komma till hennes blogg, hon sjunger och spelar gitarr, jag är verkligen imponerad.

Sen kan jag passa på att skryta lite, antal prenumeranter på min blogg har ökat 100 % !!! Så nu är de 2 stycken, haha, ja jag vet ju att många läser utan att vara inloggade på blogspot, jag antar att ca 6 personer iallafall läser alla mina inlägg, jag vet att man kan skaffa räknare till sin blogg,men har ingen aning om hur.

2 kommentarer:

Nina sa...

Hejhej! Tack så jättemycket för din kommentar och för att du länkade till mig! =)

Moa - En magisk purt... sa...

Gå med i bloggtoppen så ser du statistik - där står hur man ska göra också fast lite krångligt var det allt.

Tack för din kommentar på mitt depp-inlägg. Blev ledsen bara att du tänker så om dig själv - på något sätt är det alltid värre när andra säger så. Speciellt om det ju är någon man gillar. Du är fin! SÅ det så!