fredag, september 11, 2009

Veckans post


Jag har fått hem 2 gamla böcker om kungligheter, och en del vykort den här veckan, men Claes han har fått världens häftigaste post.
Han har alltså suttit och mailat kändisar utan att berätta för mig, och det har kommit nästan ett brev per dag under veckan !
Babben, Jan Mårtenson (deckarförfattaren, Claes favoritförfattare, vi har nästan alla böcker av honom, det är ca 40 st ), Lill Lindfors , Sarah Dawn Finer och Stig Vig i gruppen Dag Vag .

Der här börjar likna en kändisblogg ju,haha, men jag ska visa mer pyssel snart, imorgon hoppas jag få tid till det. Nu ska jag lägga ut auktioner och sen dra mig till kojs. Ska ju vara på jobbet om 4,5 timmar.
Inatt var det svårt att stiga upp, Claes drog av mig täcket, men jag bara stönade och sluddrade, han tyckte jag lät som att jag just skulle ha varit hos tandläkaren,hihi.

Inga kommentarer: