lördag, september 12, 2009

Vart tog dagen vägen ?

Jag hade många planer för idag.
Titta förbi på några loppisar, scrappa, lägga ut auktioner, baka äppelkaka, hänga undan tvättade kläder, skriva på min bok, släktforska osv osv.
men just nu undrar jag om jag håller på att bli sjuk ?
Vi var på några loppisar, fyndade bland annat 2 oljemålningar med grekiska motiv för 1 kr st, ett halsband med en drake till pojken för 2 kr, boken Djävulen bär Prada ,för 5 kr.
Cd skiva Eurovision 2004 för 16 kr, en märkessköld för 10 kr, och en söt brosch med en hjort för 5 kr.
Vi köpte med oss sallad från 7-01,( de hyr ut film + säljer salladsbuffé ) det kostar 59 kr, då får man fylla en STOR plastskål med allt möjligt. Jag tog bland annat falafel, tonfisk,kyckling,ananas, keso, kronärtskocka, fetaost, rödlök mm. Vi kom hem och åt, dte är så mycket mat att vi har varson halv burk kvar tills i morgon.
Nu bloggar jag,ska lägga ut auktioner och så bada.
Men jag är sååååå trött, skulle bara vilja sova.
Har 15 saker kvar på min lista idag,men tror jag ger upp snart, låter badkaret få lite sällskap. Och läser en bra bok.
* plask ! *

Inga kommentarer: