torsdag, september 10, 2009

Intervju med den mystiske hunden


Nu har jag äntligen fångat honom, han som hoppade fram flera gånger när bältdjuret fotades, och han som provade min jacka häromdan.

Vad heter du ?
Bruno
När är du född ?
Jag föddes i London 28 juni i år.
Hur föddes du ?
Jag kom till livet i en butik. Där var det väldigt varmt.
Jag var först bara ett tomt skinn som låg i en låda.
Elis valde ut mig och en röst till mig, så fördes en metallpinne in i .....
hmm ja ni vet vad, Elis trampade på en pedal ,jag fylldes med bomull och min röst stoppades in.
Sen fick han plocka upp ett hjärta som stoppades in, jag blev ihopsydd och - hurra !!
Jag hade fått liv.
Han köpte coola kläder till mig ,och en skateboard.
Så fick jag ett födelsebevis och vi var redo att möta världen tillsammans.




Hur kan du vara så duktig på svenska, om du är engelsman ?
Nallebäver och andra gosedjur hjälpte mig med språket, och så är jag ju en ovanligt intelligent hund också,hehe.

Vilka är dina fritidsintressen ?
Åka skateboard såklart, och att se på Simpsons tillsammans med Elis.

Vad har du för framtidsplaner ?
Bli president över Förenta Hundrepubliken.

Vem är din idol ?
50 cent.

Tack för intervjun,det var trevligt att få prata med herr hund.
So long, nu ska jag käka sockerkaka, voffeti-hurra !

Inga kommentarer: