måndag, september 07, 2009

Det regnar kändisar


När man minst anar det så snubblar man över en kändis.
Jag vann en auktion på Tradera, och när jag fick se säljarens namn och adress blev jag väldigt förvånad. Anders Eldeman från radion, min mor är väldigt förtjust i honom, och själv tycker jag också att han är sympatisk.
Så jag frågade om jag möjligtvis kunde få en autograf när han ändå skickade min vinst, jodå det gick bara bra, han tyckte bara det var kul , så jag fick ett vykort och så ett till min mor också, med texten
" Hej Annas mamma " .

Haha, så det kan bli ibland, även kändisar säljer på Tradera.

1 kommentar:

Unknown sa...

om jag ska vara helt ärlig, så tycker inte jag att det är nåt fel på häcken! Trimma den när NI hinner! Kanske är det nån som är väldigt petig med sin egen? Jag vet inte... men fegt att lämna anonyma kommentarer & lappar!