torsdag, augusti 27, 2009

Simpsons


Jag älskar Simpsons, vi har alla 11 säsongerna på dvd,och nu ska nr 12 släppas.
men vi väntar tills den kommer på rea, har aldrig betalat mer än 200-250 kr för en box, och ofta går det ganska snabbt att de kommer på rea.
Vi har också denna härliga samling figurer från Burger King, statyn av polisen pratar engelska, statyn av Flanders pratar spanska,den är från Mexico, köpt på Tradera.
Min favorit i Simpsons är Lisa, en smart och omtänsam flicka,som alltid är ärlig och lyssnar på sitt samvete.
Näst efter henne gillar jag Otto busschauffören, av tre anledningar.
1. Han har busskörkort. 2. han har tjockt svart hår. 3. han gillar musik.
Tänka sig att jag gifte mig med en sån man också, vilken tur jag har, men min Claes kör bussen mycket bättre än Otto som tur är.

Inga kommentarer: