tisdag, augusti 25, 2009

Kungens ankomst

Här kommer fler bilder på Kungen och Silvia.
Vi väntade ivrigt när bussen stannade, och så plötsligt syntes hon, Kungen däremot hamnade bakom en vakt på de flesta av bilderna.

Drottningen vinkar glatt, Kungen verkar knäppa sina händer i en bön.


Vakter och poliser, till vänster om Drottningen är Chris Heister, Västerbottens landhövding, jag gillar hennes kläder.


Här ser man Victoria till höger.


Solen glimmar till i en bil bakom Victoria.
Snett framför henne går Marie-Louise Rönnmark ,ordförande i kommunfullmäktige i Umeå.


Kungen och Silvia passerar oss,men det märkte aldrig jag,för då hade jag fullt upp med att fokusera på Victoria, antagligen då som jag släppte handväskan ,hihi.

För den som har missat vad som hände sen ,så finns det några inlägg längre ner, jag kramade Kronprinsessan !
Ja jag kan inte sluta tänka på det, hihi, det är så häftigt ,jag blir rörd av att tänka på det.


Sen satt de längst fram och tittade på "kriget " , det var svårt att ta några bra bilder i det här läget, för det var skallar som stack upp överallt, den här bilden är ordentligt beskuren.
Vi har ca 10 såna här bilder, på en ser man Kungen klia sig i ögat.

Inga kommentarer: