onsdag, augusti 19, 2009

Hur glad kan man bli ?



Ja jag är så glad att all glädje inte ryms i mig,men också otroligt trött, så imorgon ska jag blogga massor, allt om mitt möte med Kronprinsessan Victoria !
Jag har varit nervös i flera dar för hur det skulle gå,och jag fick stiga upp extra tidigt, men det var det värt.
Jag har kramat Victoria !!!!! imorgon kommer många bilder, och alla smaskiga detaljer ( jag släppte min handväska och bara gick fram till henne, jag glömde allt annat när jag såg henne hihi. )
Nu ska jag stiga upp och jobba om ca 3 timmar, men fast jag är trött så är jag uppe i varv och salig, ja jag är såååååå lycklig.

1 kommentar:

Diana sa...

GRATTIS till möte med kronprinsessan! :) Ska bli kul att se bilder!
Lush är ett känt företag, ja, det tycker jag iaf :) Du kan kolla här om du vill www.lush.se Tror det finns i Umeå, eller så var det Luleå :)