söndag, augusti 30, 2009

Den vilda jakten på internet


Ja det var grymt att vara utan internet, och att skriva inlägg med mobilen tog en evighet i går, huuu.
Vi har idag fått veta att felsökning från internetleverantören kan ta upp till 3 arbetsdagar, suck och väääs.
Så just nu har vi lånat exets trådlösa internet, jag vet inte hur det funkar,men en liten dosa är inkopplad i min dator nu, och det går långsamt, men man kan surfa, tjohooooo.

Mitt bältdjur tog på en detektivhatt och skulle leta efter internetuppkopplingen sa han. Men hmm, den där hunden som alltid hoppar fram när bältdjuret blir fotat ?
Vad gör han där egentligen ? Har han knyckt internet kanske ?
Mysteriet kvarstår.

2 kommentarer:

Moa - En magisk purt... sa...

Haha, hoppas han hittar det!

maxell sa...

Hehe. Ture Sventon ligger i lä!

Själv tyckte jag det var rätt skönt utan Internet i helgen. Men det var iofs självvalt så jag kunde om jag ville. Det är en annan sak att inte alls kunna...