söndag, augusti 09, 2009

Den doftande sanningen del 2




Jag skrev ju förut om att jag har alldeles för mycket parfym, hur många det minns jag inte nu,men jag har använt upp 3 flaskor sen jag räknade dem.
Men i London hände det visst nåt ...
De sålde en hel kasse med parfym för 390 kr.
5 parfymer, en duschcreme och en kroppslotion , 2 rakvatten en duschcreme och en kroppslotion.
Så man och son fick varsitt rakvatten.
Parfymerna är från vänster :
Rehab , den luktar lite väl sportigt för mig,men duger väl till myggbett eller nåt,haha.
Carrie ,den är min favorit, luktar sött och fruktigt,sommaraktigt.
Det är den som har duschcreme och bodylotion till.
Fleur, luktar friskt blommigt, en sval doft.
Dreams, den är lite tyngre doft,mer orientalisk.
The devil wears parfume, den är anledningen att vi köpte kassen med alltihop, för förpackningen är ju helt underbar. Filmen var jättebra tyckte jag, och när jag då såg katongen med den coola skobilden på så föll jag ju för den direkt.
Parfymen luktar lite tyngre och lyxigare, också jättebra.
De 2 rakvattnen luktar manligt helt enkelt,haha, jag minns inte vad de hette.

Nån som vet om nån av de här parfymerna finns att köpa i Sverige,eller har jag nåt som är unikt för England ?

Inga kommentarer: