fredag, augusti 14, 2009

Bättre sent än aldrig

Jag sitter och kollar igenom de bilder jag har i mapparna för varje månad det här året,och hittar massor av bilder jag hade tänkt visa,men det blev aldrig av .
Så nu kommer lite bilder från januari.


Vår lampa i vardagsrummet, det är svårt att fota en lampa som lyser, ena glödlampan hade slocknat ser jag,hihi.


Ett budgetjulkort, den blå bakgrunden är från ett reklamblad, filtbandet är från Rusta.


Även här har ett reklamblad fått stå till tjänst, det snygga papperet med kulor var reklam för att ge bort en prenumerationer i julklapp.


Min scanner är besatt, antingen så syns inte hela korten när jag scannar,eller så ser allt snett ut,fattar inte varför.
Det här var ett beställningskort till en man som gillar bilar och Mc.

Inga kommentarer: